KTM plexi

KTM motorspecifikus plexik
Fejidommal rendelkező típusokhoz. A hengerűrtartalom megadásával lehet szűkíteni a listát:

KTM kiegészítő plexik - tovább >>
A meglévő plexire felszerelhető, állítható toldat. Nagy segítség a menetszél terelésben.
KTM univerzális plexik - tovább >>
Fejidom nélküli Naked, Cruiser, Enduro motorok kormányához rögzíthető szélterelők.


Az KTM rövid története
Az osztrák Mattighofenben a KTM elődjének számító javító műhely 1953-tól kezd motor gyártásba köszönhetően két mérnöknek Ernst Kronreif és Hans Trunkenpolz-nak. Főleg a krossz- és enduroversenyeken elért sikereiről vált ismertté. Korai országúti modelljei többnyire kis hengerűrtartalmú, ugyancsak osztrák gyártmányú Rotax-motorblokkal meghajtott kétüteműek voltak.
1991-ben a KTM csődbe ment a kerékpár- és hűtőgyártás vesztesége miatt, ám nem sokkal ezután az új tulajdonos Stefan Pierer motorkerékpár-gyártás újraindítása mellett döntött. Az utóbbi időkben főleg a nagy hengerűrtartalmú, négyütemű egyhengeresek – az endurók – és az 1993-ban Duke néven bemutatott kiváló, 620 cm³-es roadster határozzák meg a cég profilját.